انواع روغن ماساژ
نوشته شده توسط : امیر شمشکی

روغن زیتون

این روغن که با اکثر پوست‌ها سازگار است، دارای مقدار قابل توجهی وری، منیزیم، آهن و ویتامین E است که این مواد برای پوست بسیار موثر هستند. روغن زیتون به سلامتی پوست کمک می‌کند و برای درمان بیماری ملانوما که یک تومور پوستی است موثر است.

روغن بادام شیرین

روغن بادام شیرین، دارای خواص ضدالتهابی و نرم کنندگی پوست است و برای مرطوب نگه داشتن پوست‌های خشک موثر است.

روغن گل گاوزبان

گل گاوزبان یکی از گیاهان طبیعی پر خاصیت می‌باشد که در درمان بیماری‌ها همیشه حرفی برای گفتن دارد. این روغن دارای مواد معدنی، گاما بینولئیک اسید و امگا ۶  است. این روغن، خاصیت احیاکنندگی دارد و برای درمان اگزما و پسوریازیس بسیار موثر است.

روغن هسته انگور، از محبوب‌ترین‌ها در انواع روغن ماساژ

روغن هسته انگور نیز خاصیت مرطوب کنندگی دارد. این روغن به دلیل داشتن مواد معدنی پرخاصیت، اسید لینولئیک و ویتامین E برای سلامت پوست بسیار موثر است.

روغن کرچک

روغن کرچک خاصیت سم زدایی داشته و برای پوست‌های خشک و ترک خورده بسیار مناسب است.

روغن جوجوبا، روغن ماساژ پرخاصیت!

این روغن بسیار نافذ است و بین قسمت‌های مغز باعث تعادل می‌شود. اما این روغن برای پوست نیز خواص مفیدی دارد. روغن جوجوبا دارای خواص ضد باکتریال است و برای اختلالات پوستی بسیار مناسب است. این روغن برای درمان آکنه و اگزما نیز کاربرد ایده‌آلی دارد.

روغن کنجد

یکی دیگر از روغن‌های پرخاصیت برای ماساژ، روغن کنجد است. این روغن دارای ویتامین E و اسید آمینه است. این روغن خاصیت ضدعفونی کننده برای پوست دارد و ضد قارچ است. این روغن برای برای پوست قرمز و تحریک شده مناسب نیست. همچنین از آن برای درمان آرتریت روماتوئید و عفونت‌های قارچی استفاده می‌توان استفاده نمود.

روغن هسته زردآلو تلخ

روغن هسته زردآلو تلخ مشابه با روغن بادام غنی از ویتامین E است، طول عمر آن بیشتر از انواع روغن های ماساژ است، به راحتی به پوست جذب می شود و بیشتر برای ماساژ آروماتراپی و ماساژ سوئدی استفاده می شود.

مزایای روغن هسته زردآلو تلخ برای ماساژ بدن

1. در طب سنتی از ماساژ بدن با روغن هسته زردآلو تلخ برای درمان بیماری های پوستی مانند پسوریازیس استفاده می شود.

2. روغن هسته زردآلو تلخ پوست بدن را هیدراته کرده و مانع از خشکی آن می شود.

روغن هسته انار

روغن هسته انار بوی خوبی دارد و برای ماساژ های آرام استفاده می شود. این روغن بسیار سبک است، به راحتی جذب شده و پوست را زیاد چرب نمی کند.

مزایای روغن هسته انار برای ماساژ بدن

1. روغن هسته انار حاوی مقادیر بالای آنتی اکسیدان ها و پلی فنول هاست که دارای خواص ضد التهابی هستند و به جوان سازی پوست بدن کمک می کنند.

روغن آوکادو: 

یک روغن اصلی بسیار عالی برای کسانی که پوست چروک و خشک دارند و یا پوستشان شرایط خاصی دارد که نیازمند مراقبت های ویژه است. این روغن پوست را هیدراته میکند برای پوست های خشک وافتاب سوخته مناسب است و به راحتی جذب پوست می شود.

 

روغن جوانه گندم:

 

این روغن شهرت بسیار زیادی دارد . به خاطر آنکه حاوی ویتامین E  بسیار بالایی است, یک آنتی اکسیدان قوی و حاوی اسیدهای چرب مفید بسیارخوبی است . این روغن  به ویژه برای پوست های خشک یا چین و چروک دار مفید است.

روغن فندق:

دارای هیچ طعم و یا بویی نیست. این  روغن نفوذ پذیری عمیقی دارد و دارای مرطوب کنندگی بی نظیری است.

حس خوب را با ما تجربه کنید 09192140823 شمشکی                              ID:instagram:feelwell01

 

 




:: برچسب‌ها: ماساژ , مشت و مال , مالاندن , مالش , ماساژ ورزشی , استرس , استرس و اضطراب , رفع خستگی , آرامش , آرامش بخش , ماساژ در منزل , ماساژ درمانی , تهران , ماساژ در محل , سوئدی , شیاتسو , چینی , تایلندی , تای , تای ماساژ , ماساژ تایلندی , ماساژ سوئدی , ماساژ شیاتسو , درمانی , ریلکس , ریلکسیشن , ریلکسی , ماساژ ریلکسی , ماساژ روغنی , حس خوب , احساس خوب , زندگی , ماساژ درمانی , ماساژ بارداری , ماساژ پا , ماساژ رفلکسولوژِی , رفلکسولوژِی , اسپاMassage , Massage , Rubbing , Sports massage , Stress , Stress and anxiety , Refreshment , Relax , Relaxing , Massage at home , Massage therapy , Tehran , Massage on the spot , Sweden , Shiatsu , Chinese , Thai , Thai , Thai massage , Thai massage , Swedish massage , Shiatsu massage , Treatment , relax , Relaxation , Relaxation , Relaxation massage , Oily massage , Good feeling , Good feeling , Life , Massage therapy , Pregnancy massage , Foot massage , Reflexology massage , Reflexology , Spa , feelwell ,
:: بازدید از این مطلب : 83
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 25 فروردين 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: